Ole Henriksen NYE hudpleieserie

For Ole Henriksen begynner vakker hud med en positiv innstilling – en ukuelig optimisme og livsglede som får deg til å stråle innenfra. Det er Oles skandinaviske opphav og fargerike personlighet som har formet synet hans på hudpleie. Han mener at god hudpleie er enkelt og behagelig, men også virkningsfullt og tilpasset den enkeltes behov. For Ole handler det om å få huden til å stråle innenfra – det han kaller the Ole Glow.  Høsten 2017 relanseres Ole Henriksen-produktene i en ny versjon som både pleier huden og stimulerer sansene.

Med sine 65 år er Ole i sin beste alder. I 1975 åpnet han sitt første spa, Ole Henriksen of Denmark, i Beverly Hills, og fikk raskt en stor tilhengerskare blant kjendisene, som ikke nølte med å fortelle resten av verden om produktene hans. Dette oppmuntret Ole til å lansere sin egen produktserie i 1984 – en serie som takket være 30 års utvikling med kjærlighet har blitt blant de ledende hudpleieseriene på markedet. I 2011 så Kendo, som er en merkevareinkubator i LVMH-gruppen, en fantastisk mulighet i OleHenriksen. Kendo kjøpte opp varemerket, som dermed fikk sjansen til å heve seg blant verdens mest ettertraktede og eksklusive merker. Under vingene til verdenseliten i produktutvikling gjennomgikk OleHenriksen-produktene grundig vitenskapelig utprøving og en dyptgående prosess for virkelig å forstå varemerkets røtter og hvordan de kunne uttrykkes på en ny måte. I 2017 relanseres OleHenriksen hudpleie i en enda mer vital og selektiv utgave med fokus på Oles skandinaviske opphav.

Nye OleHenriksen, som for eksempel Truth Serum®, Sheer Transformation® Perfecting Moisturizer og Power PeelTM, har de samme, prisbelønte egenskapene du kjenner og er glad i, men byr i tillegg på en helt ny serie som er spesielt utviklet for fet hud. Alle produktene har en ny og fargerik, men stilren og moderne design som er inspirert av Oles skandinaviske opphav. Der du før hadde hele ti serier å velge mellom, får du nå fire, tydelig forskjellige serier basert på ulike hudpleiebehov som takket være fargekodene er lette å skille fra hverandre:

OleHenriksen hudpleie bygger fortsatt på filosofien om eksfoliering, behandling og pleie, som også var grunntanken bak behandlingene på Oles spa i Beverly Hills. Seriene, som byr på alt fra enkel hverdagspleie til supereffektive salongbehandlinger, består av produkter med virkningsfulle aktive stoffer, ingredienser fra naturen og essensielle fettsyrer og har noe for ethvert hudpleiebehov. Som en hyllest til måten det hele begynte på – med et spa – har produktene en deilig duft, føles silkemyke mot huden og gir en holistisk sanseopplevelse.

Og for første gang på over ti år vil hver av seriene representeres av modeller. Og vi snakker ikke om catwalkmodeller, men vanlige, skandinaviske kvinner i alle aldre, spesielt utvalgt av Ole selv i den digitale gate-castingkampanjen #NextOleWonder. Alle har the Ole Glow på sin egen måte. 

Med over 40 års erfaring med hudpleie er Ole selve glow-eksperten, og vi gleder oss til å spre filosofien hans over hele verden – ett gledesstrålende ansikt om gangen. De nye hudpleieseriene fra OleHenriksen forteller Oles historie på en unik og fargerik måte som gir en ny og dypere opplevelse av the Ole Glow.

Her finner du link til alle produkter fra Ole Henriksen  https://www.blush.no/kampanje/43497/ole-henriksen

 

 

Lik oss på Facebook

Gå ikke glipp av de beste tilbudene!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og vær blant de første til å motta informasjon om gode tilbud og spennende nyheter.